Wednesday, November 2, 2011

dua buah hati saya.

i love both of them. muhammad yusof arsyad dan kashah. arsyad adalah anak sedara aku yang pertama. aku pernah menjadi babysitter. hee. menjaga arsyad dari dia kecik sampai laa dia boley bercakap. terlalu rindukan gelak tawa arsyad.  :(( terasa rindu yang begitu membuak buak. lama sudah tidak ku lihat wajah arsyad yang gembira itu. arsyad sangat petah berkata kata macam achik dia lahh. haha. begitu banyak kenangan yang manis bersama arsyad sepanjang aku menjaganya.

Muhammad yusof arsyad bin muhammad khairul faliq.itulahh nama yang diberi oleh abangku kepada anak lelaki kesayangan nya. kami semua begitu menyayangi nya dan sering menghabiskan masa gembira bersama nya. dia sudah pandai membaca pada umur 4 tahun. acad memang pandai laa macam acik. haha. acik rindu sangat sangat kat acad.  :( bila lagi kita boley jumpa ya?


                                                     semasa  acad 3tahun if tak silap laa.

kashah,anak sedara aku yang kedua.dilahirkan pada 19julai 2011 semasa aku trip ke kl anjuran subjek tarnsport aku. sekarang,kashah sudah hampir 3bulan tetapi dah banyak berbunyi. comel pun comel.geram bila tengok hidung kashah. hee. bila boley jadi babysitter kashah ya.? aku sekarang menunggu kepulangan farah liyana,kakak ku dan suaminya,nik fazrol yang akan pulang ke rumah untuk menyambut aidiladha pada 6nov ini. tak sabar rasa nya nak bermain bersama kashah si hidung tinggi. heee.

                                                      kashah sudah 3 bulan. comel.  :))

itu sahaja kisah anak anak sedara saya. sorry laa if kisah ini hanya ringkas sahaja. tak cukup idea nak menulis panjang panjang. semoga kita akan melalui hari hari seterus nya dengan hati yang tenang dan gembira. lupakan masa lalu jika ingin tenang melalui hari esok. lepaskan lahh. mungkin Allah SWT akan melindungi kita dan memberi kita petunjuk untuk menjalani hari hari kemudian. Amin.   :))

No comments:

Post a Comment