Monday, November 14, 2011

A month.

Sebulan sudah telah berlalu dan begitu cepat masa berjalan. sebulan sudah aku tidak berjumpa dengan muhammad zafri. Sepanjang cuti ini, memang banyak dugaan dan cabaran yang perlu aku dan dia lalui. Mungkin ini ujian dari Maha Esa. Aku sentiasa cuba melalui saat saat itu dengan sabar dan memahami muhammad zafri. Kadang kadang aku yang memulakan dahulu persengketaan antara kami. :) tetapi biasa lah dalam hubungan pasti ada saat gembira dan sedih. Walaupun banyak rintangan perlu aku lalui, aku masih menyayangi dia.

Muhammad zafri bin zolkapli, telah banyak mengajar aku erti kehidupan dan cabarn dalam hidup ini. Aku mengaku aku dahulu seorang perempuan yang kasar dan dia telah mengubah cara aku dengan sedikit demi sedikit. Banyak yang aku pelajari untuk aku melalui apa jua keadaan. Sedih, gembira, Dia, muhammad zafri selalu ada bersama diri ini. Walaupun aku pernah melukakan hati nya, dia tetap memaafkan aku dan memberi aku peluang untuk berubah. Aku genbira dapat mengenali seorang lelaki yang telah mengajar aku erti semua ini dan menyayangi aku sepenuh hati serta menerima aku seadanya.

Sem akhir, part 6, muhammad zafri telah menghasilkan final projek nya yang begitu hebat. #janganperasanyab
So,jum kita tengok.  :))

                                       drawing muhammad zafri. :)





                                               sculpture muhammad zafri.




                                                      painting muhammad zafri.  :)


p/s:ialwaysloveyouzafri

                                           from,

                                                             farah afiqah fatin bt norazmi.

No comments:

Post a Comment