Monday, November 28, 2011

three weeks.

selepas raya haji hari tu, aku ke kuala lumpur untuk menjaga nik muhammad akashah iaitu anak sulong kepada kakak aku. aku memang suka menjaga budak budak dan menyayangi mereka sepenuh hati aku. hari pertama aku menjaga nya, seronok juga jaga budak 4 bulan nh. tapi cabaran nya ialah untuk memandi kan nya. aku memang tak berani untuk mandi kan kashah tapi aku beranikan diri aku juga kerana di fikiran aku, aku juga akan melakukan nya suatu hari nanti.


kashah kadang kadang susah nak tido dan meragam tapi aku tak pernah jemu untuk menjaga anak sedara aku sorang nh. budak 4 bulan memang macam tu dan dorang tak boley berkata kata untuk menyatakan sesuatu. dengan menangis, dia dapat meluahkan perasaan nya dan kita tak boley cept marah dan stress dengan semua tu. aku suka menjaga nya kerana kashah cepat belajar sesuatu. sekarang, kashah dah mula meniarap. hee. tinggal sekejap je,meniarap terus dan bila dia dan bosan meniarap, dia menangis supaya orang angkat dia. haha. acik rindu sangat kat kashah. acik minta maaf tak dapat jaga kashah lama lama ya. loveyou budak kecik.  :)


                                   kashah tertido di pangkuan ibunya, farah liyana norazmi.

                                   kashah dah letih meniarap laa, acik. haha. comel kan?


No comments:

Post a Comment