Saturday, October 8, 2011

jangan pernah mengganggap diri kita sempurna

aku tahu siapa aku dan bagaimana diri aku. aku bukan sempurna. begitu juga dengan orang lain. semua melakukan kesilapan masing masing.
aku tidak suka orang yang suka orang yang suka menjaga tepi kain orang setiap hari. macam tidak ada keje lain pula untuk dialukan. aku tidak pernah peduli dengan hal mereka mereka. perlukah menjaga tepi kain mereka? bukan itu cara aku. memang aku bukan seorang yang baik tetapi cuba menjadi seorang yang baik.
pedulikan apa orang berkata kata di belakang.hanya tuhan akan membalas. aku kadang kadang tidak mampu untuk berbicara. hanya mampu melihat apa yang terjadi dan aku bukan seseorang yang cepat mengambil hati dengan kelakuan sesiapa. bagi aku,semua itu tidak penting,asalkan mereka ikhlas berkawan dengan kita. aku tidak memilih untuk berkawan tetapi ramai yang memilih untuk berkawan. jangan terlalu bermegah megah dengan apa yang kita ada. bagi aku,semua itu hanya sementara. hanya SEMENTARA.

No comments:

Post a Comment