Thursday, September 29, 2011

mahu jadi budak AD celup lagi malam ini.

paper research methodology aku lambat lagi. seingat aku 9hb oktober nie paper aku yang last sekali untuk sem akhir nie. suka jugak gap lama lama nie. hee. aku ingin menolong muhammad zafri membuat kerja nya malam nie. syok jugak dalam buat kerja budak AD. haha. aku x start study lagi untuk paper rm. maybe besok baru aku start jenguk jenguk buku rm aku tue. hee. kepada sesiapa yang ada paper besok,good luck lahh ya. kawan sepermainan aku,nurul heliana othman yang menyambung ijazah nya di uitm machang ini sudah pulang ke kampung halaman nya di Bachok pada petang tadi. seronok sungguh dapat balik setiap minggu sekarang ya. hee. dulu, dah 3tahun menjadi perantau di Uitm Kedah. sekarang,ada peluang balik setiap hujung minggu memang tidak akan di lepaskan. betul x, nurul heliana othman?hee. nanti lepas habis paper nie,aku pulak yang bercuti selama empat bulan. mahu kerja kah atau menggoyangkan kaki sahaja di rumah. kita tengok lahh nanti ya. ok semua. sentiasa lahh senyum dan selamat semua dalam apa yang korang cuba lakukan. p/s: i love you.

No comments:

Post a Comment