Wednesday, September 28, 2011

sudah dua hari menjadi budak art & design celup. haha. ((:

aku sudah dua hari menemani muhammad zafri membuat final projek sem akhir nie. susah juga kerja kerja dorang. siapa kata jadi budak art & design senang je? aku dah lama paham macam mana kerja kerja budak AD sebab kawan sepermainan aku juga salah seorang budak AD di uitm machang. sekarang, dia,zuraifarah izzaty zulkifli sudah melanjutkan pelajaran nya ke uitm seri iskandar,perak. semalam dan malam ini aku menolong muhammad zafri membuat kerja printmaking. best jugak buat kerja dorang nie. haha. mahu jadi budak AD kena kuat fizikal dan mental. aku seorang budak business study pun boley memahami mereka. terima kasih, Ya Allah sebab berpeluang mengenali mereka semua terutama sekali muhammad zafri. alhamdulilah. saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang.  :)

No comments:

Post a Comment