Friday, February 6, 2015

Impian Jadi Cita-Cita

Assalamualaikum wbt..

Lama sudah tak menyinggah ke sini..

Apa khabar semua?

Last posting April 2014.. Lama gila lah tak menulis disini..

Terlalu banyak perkara yang besar dan penting telah berlaku dalam hidup ini..

Ia berlalu dengan begitu cepat..

Janji tahun 2014 hari tu nak bagitau apa hadiah untuk ibu ku? Hehe..

Betul lah apa yang orang cakap..

Jika kita lihat apa yang kita nak hari hari.. dengan doa tak putus-putus..

Serta usaha yang gigih untuk dapatkan hadiah istimewa buat ibu tercinta..

Ini dia hadiahnyaa...










Anugerah Naib Chanselor (ANC) dan kelas pertama akhirnyaa.. Farah Afiqah Fatin Bt Norazmi.. Telah mendapatkannnya.. Salah satu impian dan ia tercapai..

Alhamdulilah..

Alhamdulilah..

Alhamdulilah..

Niat aku hanya satu.. Ini hadiah untuk ma dan arwah abah.. Itu yang selalu terpahat dalam hati tiap kali aku hadapi banyak cabaran dan dugaan ketika belajar.. Ijazah ini setimpal dengan pengorbanan ibu tercinta dan aku sendiri..

Berniaga sambil belajar..

Berusaha gigih untuk capai ANC ini..

Alhamdulilah..

Allah Maha Kaya..

Allah Maha Besar..

Allah Maha Mengetahui..

Aku bersyukur sangat-sangat..

Sekarang masa untuk aku toleh ke hadapan kerana...

Masih mempunyai IMPIAN dan aku ingin capai IMPIAN itu..

Semoga Allah swt mengizinkan aku...

Mencapainyaa..

Semoga seluruh keluarga dan sahabat-sahabat ku dimurahkan rezeki sentiasa.. Amin..

Setakat ini sahaja coretan pendek ku ini..

Salam,

FAFN

No comments:

Post a Comment